torsdag 3 mars 2011

Erotik

Jag "råkade" ju döpa detta inlägg till "Erotik"... ;o)


Men det handlar om mitt nutida skapande i form av att sätta färg på en duk!... ;o)






Målarduk alltså!... ;o) Och Erotik är ett lite för stort... grovt och odämpat ord för vad jag egentligen menar... ;o)


Sensualismiskt passar nog bättre!... OM det nu finns något ord som heter så!?!... Annars får ni komma ihåg var ni upptäckte det någonstans... ;o) Sensualismiskt alltså!... ;o)






Jag har ju alltså gått vidare lite i mina färglekar och lämnat det 99% abstrakta... Och nu istället börjat måla lite mer föreställande... Men så klart fortfarande lite Crazy!... ;o)


Linjerna är ju som man relativt tydligt kan se väldigt kvinnliga... ;o) Och tycker "jag" i alla fall även sensuella... Men utan att vara för erotiskt!...






Alla bilderna är ju samma tavla men med olika ljussättning... Lite kul hur olika det kan se ut!... ;o)


Inspirationen fick jag faktiskt från min gamla kompis Toril som målar ändå lite mer sensuella motiv... Jätte kul... Tack Toril!... ;o)






Skriv gärna din synpunkt!... Positiv som Negativ!...


Over and Out... ;o)

2 kommentarer:

  1. Bastubild !! Hoppas färgen sitter ordentligt!

    SvaraRadera
  2. Hahaha!... ;o)
    Ja det skulle det ju faktiskt kunna vara!... ;o)
    Jadå den sitter nog kvar!... ;)
    Akryl på duk...

    SvaraRadera