lördag 26 mars 2011

Underbara Lördag!

Fortsätter med samma mening som i rubriken!...


UNDERBARA LÖRDAG!... ;o)


För det är helt enkelt så att även fast jag är hemma och sjukskriven fortfarande så är det ändå något extra med Lördag!... :o) Familjen är ju hemma och så... Extra mysigt!...


För det är faktiskt lite tråkigt på vardagarna när man är ensam... Men har ju sysselsatt mig med träning och så denna vecka... Och då känns det ju lite roligare... Och vikten den har stannat av... Och ökade till och med 1.5 kg tidigare i veckan... Men tror att det hade med träningsvärken efter det första styrke passet i måndags att göra... För nu i morse var jag nere på samma vikt igen.






Vikten kommer ju heller inte rasa av så fort nu längre när jag utökat intaget från bara nutrilett påsar till ett lagat mål mat varje dag... Känns lyxigt att få äta igen!... ;o) Även om jag bara tar 1/3 del mot tidigare... Och dessutom blir mätt på det!... Det känns verkligen KANON bra!... Och vikten kommer fortsätta nedåt men lite långsammare.


Har nu precis kommit in efter att ha varit ute och hand tvättat bilarna för första gången i år... Känns super mysigt... Även om det bara varit några + grader... Och bilarna blev jätte fina!... :o)






Kian är här nu också... Och även hans Farsa & Morsa... (Kit & Charlotte alltså) ;o) Han är så himla söt och mysig... Och Super hungrig!... :o)






Vi fikade så klart också... Och Charlotte hade bakat en jätte god banan-sockerkaka... Och Eva gjorde våfflor!... Jag tog faktiskt lite av det jag också... Jätte smarrigt!... ;o) Men som sagt med betoning på "lite"... :o)






Over and Out... ;o)

2 kommentarer:

  1. Du har ju fått nått vitt skit på nummerplåtarna...Gick inte det bort ;-))

    SvaraRadera
  2. Tjenare Reine!... ;o)

    Nej vette fan vad det är för något!...
    Plåtarna är helt vita och tomma...
    Har funderat om det har med Japan-nedfallet
    att göra!... :o)

    SvaraRadera