onsdag 9 mars 2011

Dubbel Seende

Japp!... Då så!...


Nu har det äntligen hänt!... ;o)


Jag har lyckats få en tid till MRT Röntgen!... Det är väldigt lång väntetid till MRT även om det är lite halv brådis... Men idag fick jag i alla fall en tid i Enköping... Att det drog ut någon extra vecka i tid beror på att ögon neurologen skickade remissen fel...






Jag har ju stött på som en liten bäver mot ögon kliniken i Uppsala och fullkomligt "Jagat" läkaren jag träffade där... Och anledningen är ju att dubbel seendet blivit värre och värre vartefter veckorna har gått!... Fick till och med en hand skriven ursäkt via posten idag från läkaren... Det var ju chantilt om inte annat... ;o)






Kommer träffa honom igen i Uppsala sen när röntgen är utvärderad... Vet att han har mycket att pyssla med förutom mig... Efter lite Googel på hans namn så kan man se att han har en hel del uppdrag... Samt är överläkare på Akis ögonklinik... Så jag e´int´bitter över dröjsmålet!... ;o) Sitter ju inte i sjön... "HOPPAS" jag i alla fall!


Så nu är det bara att in vänta torsdag nästa vecka och se vad röntgen visar!...


Men dä´bli no bra!... ;o)


Over and out!...

2 kommentarer:

  1. tja magnus hojta till nästa tors så tar vi en fika på akis=) mvh muhr

    SvaraRadera
  2. Tjenare Muhren!... :o)
    Skulle vara kanon... Men jag kommer röntga mig i Enköping... Så vi får spara fikat till senare.

    Hur har allt gått för dig nu då?
    Har du hört något mer?

    //Magnus

    SvaraRadera