tisdag 29 mars 2011

Jobbig Dag!...

Ja då sitter man här en liten stund igen då!...


Men idag känns det inte så himla kul... Och det har det inte gjort sedan jag var hos ögonläkaren i morse!...


Jag har ju gått med det här skiten i nästan 2 månader nu... Och i dag konstaterade han precis som JAG såklart också gjort att det inte blivit någon förbättring över huvudtaget!...


Så nu är jag sjukskriven ytterligare 1 månad...
FAN... FAN... FAN...



Men som om det inte räckte så börjar han nu prata om att jag ev, kan få glasögon som kompenserar det fel med nerverna som jag har... Kallas tydligen prisma!... Och är alltså ett special slipat glas som då korrigerar nervskadan...


Nu vet ju inte jag exakt hur detta prisma slipade glas ser ut... Men kan ju tänka mig att det är av modell flaskbotten!... Kanon... Har jag "tur" kanske den är grön också som en gammal jäkla pilsner-Pava botten!...


Och kostnaden är ju nästa fråga!... Jo den får jag stå för!... Och det är väl "kanske" inget fel på så sätt... Men om jag nu tillhör de 80% med liknande problem och där skadan reparerar sig själv då!... Alltså att jag lagt ut dom vad jag förstog hyfsat tilltagna summorna med dessa special glasögon och så blir synen bra igen!... Och om det nu beror på min jäkla vurpa i jobbet med kunder... Känns ju kul att PRÖJSA DET!...


Som det känns spontant så tror jag att jag vägrar köpa dom svindyra pilsner pave botten brillorna... För jag vill ha tillbaka min syn som den var!!!........ Och OM jag nu sen kommer få lov att sätta på mig brillorna så känns det ju som att det är kört!... För varför ska då kroppen försöka läka nerven så jag kan se... När jag redan ser med hjälp av flaskbottnarna!...









Detta tål att tänkas på!... Men en sak är säker...
JAG TÄNKER FANIMIG INTE GE UPP MIN NATURLIGA SYN!....


Over and Out!!!!!!................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar