lördag 5 mars 2011

BEACH 2011 No.2

Nu har blogglusten vaknat till igen!... ;o)


Och det beror på att jag mår så JÄKLA BRA!... Rent kroppsligt alltså...
(bortse från synen)






Känner mig också så jäkla laddad i mitt "Nutrilettande"... Och det känns skönt... I går kväll var ALLT INTE lika kul!... Jag var inte super grinig utåt... Men inuti var jag verkligen SUPER tjurig






Jag är en "Njutnings" människa ända långt ut i fingerspetsarna!... Och förknippar ju fredagskvällarna med en god Whisky!... En god Öl!... Och att välja ett extra gott och passande Rödvin till maten som vi omsorgsfullt lagat tillsammans!...


Och just den här mysförlusten får man ju när dricker choklad pulver och knaprar på en bit blomkål!...............................................................






Eller rättare sagt!... Man TROR man förlorar det myset!... Men det gör man inte egentligen!... För familjen är ju där... Och man myser tillsammans i alla fall!... :o)


Och när man sen vaknar upp så här på lördags morgonen och "skuttar" upp på vågen för att se om det har rört sig ner ytterligare något gram och vågen då visar att jag nu har gått ner 4.6 Kg sedan i måndags morse!!!!!!!.... ;o)






DÅ BLIR MAN JÄKLIGT GLAD!!!... ;o)


Ska nu bli oerhört spännande att se vad den visar på måndag!... ;o)
Förut när jag hållit igen lite på mat & dryck för att tappa några kg så har jag ändå kört på som vanligt på helgen med full njutning av allt man kan äta & dricka... Och då har det ju alltid blivit samma sak... det man gick ner under veckan... FLÄSKADE man på sig igen under helgen... Det är ju en av de stora skillnaderna denna gång... Och att jag verkligen är så laddad och orkar med detta lite självplågande sätt... Men som egentligen inte är så himla farligt om man sätter det i paritet till så mycket annat!...


Med andra ord en "väldigt" liten uppoffring för att kunna må så
MYCKET bättre!... ;o)


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar