fredag 4 mars 2011

BEACH 2011 No.1

Ja nu kör vi igen!... ;o)


Eller vi & vi föresten!...
Jag kör BEACH 2011... ;o)


Med andra ord komma i form inför flybridge säsongen!... ;o) Låter löjligt jag vet!... Och det är själva meningen!... ;o)


Är ju fortfarande sjukskriven p,g,a mitt dubbelseende... Och gick ju och trampade här hemma och hade skittråkigt!... Och då blir det ju att man småäter lite då och då... Och till stor del också äter helt fel... Låg då och funderade på vad fan jag höll på med!... Och grejen är att när allt är så jäkla tråkigt så finner man nöje i det lilla!... T ex... mmmm va gott det vore med lite ostbågar!!!... t ex!... OCH JA DET ÄR SKITGOTT!!!... Men känns det bra att äta det helt i onödan... NIX... Det gör ju liksom inte det... Så varför då äta skiten!...


Har sedan tidigare varit sugen på att dra till med någon form av EXTREM kur för att få en hoppstart in i BEACH 2011... Men det är svårt när man har min typ av jobb!... Mycket krogen... middagar & "goda" luncher med mina kära kunder vecka efter vecka... Och då kan man ju inte sitta där och beställa 2 sallads blad och en flaska "Bubbel" utan smak... ;o)


Men nu när jag ändå är strandsatt och inte jobbar... Utan bara sitter här hemma ensam och uttråkad så slog det mig plötsligt!!!....


DETTA är ju min chans till den extrema varianten att komma i form!....


NU kör jag Nutriletts extrem kur sedan i måndags!... ;o) Det är inte enkelt!... Men fan vore det väl om det hade varit det!... ;o)







Det är bara att köra på!... Äter alltså inget förutom Nutrilett Choklad pulver... Gurka... Champinjoner... & Blomkål!... Och dricker vatten!... BARA vatten... Ingen liten Whisky eller kanske en kall god öl!... ;o)


Detta ska jag nu syssla med i 3 veckor till att börja med!... Sedan kommer jag börja äta "lite" mat en gång/dag... Och resten av målen blir Choklad pulver!... ;o)


Att jag valde just Nutrilett beror på att det helt verkar vara dom som är mest seriösa och har funnits väldigt länge... Jag har också läst otaliga inlägg på diverse forum om att det faktiskt funkar... Och har så klart även läst hur DJÄVLIGT JOBBIGT det är!... Men det sporrar mig bara... En svårighet som många fastnar i sen eller rättare sagt kanske redan innan dom börjat kuren... Är att dom längtar så fruktansvärt mycket efter t ex en FET PIZZA... Eller att få hälla i sig mängder med ÖL & Whisky igen!... ;o)


Men det gör inte jag... Eller rättare sagt självklart längtar jag efter att få äta och dricka annat än det jag inmundigar NU!... ;o) Men med förstånd hädanefter!...


Och grejen är att det funkar!... Hade i morse minskat 3 kilo sedan i måndags... Och 4.5 kilo sedan i tisdags!... Fråga mig inte hur jag kunde väga mer i tisdags!... Men men... Så var det i alla fall... ;o) Och de 3 kilo som jag räknar som viktnedgång hittills så är ju säkert 1 kilo att man rensar ur kroppen... Stämmer det så har jag alltså gått ner 2 kilo NU på 4 dagar!... Ska bli mycket intressant att se hur mycket det är på måndag morgon!... ;o)


Nej nu får det vara färdigt skrivet... Ser knappt skärmarna längre!... Förlåt menar skärmen... Men ser faktiskt 2 som går i varandra diagonalt!...


Som avslutning en liten grodfilm för att få lite "nykter" fredags stämning!... ;o)







Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar