söndag 6 mars 2011

Underbara Söndag

Vilket härligt väder!... :o)


Underbart att vakna så här en söndags förmiddag... Dra upp rullgardinen och titta ut över den soldränkta & snötäckta trädgården!... Jätte mysigt!...






Det är ju också extra mysigt att veta att "Snart" kommer temperaturen dra sig mer och mer åt + sidan... Och snön kommer att smälta... träden kommer att knoppa sig... Fåglarna kommer att flytta in i mina sedan förra sommaren nytillverkade fågelholkar... Och sist men inte minst!!!... Man kan börja jobba och fixa med båten för att få henne klar till sjösättningen!... För allt detta finns bara ett endaste ord!!!...






*!*!*!*!*!* UNDERBART *!*!*!*!*!*


Ska dessutom gå och "Dubbel Kolla" ;o) Lite på båtmässan "en" kväll i veckan tillsammans med polarna från båtklubben!... Jätte kul... Jag har faktiskt inte varit där på ett antal år nu!... Och även om det kommer vara jäkligt jobbigt p,g,a mitt dubbel seende så ska det ändå bli himla kul!...






En annan liten kul grej är ju att när jag hoppade upp på vågen i morse så visade den att viktnedgången har fortsatt!... :o) Nu är jag uppe i - 5.4 Kg!.... Grymt skönt att det fungerar!... Är ju också lite skrämmande nästan om man tänker sig att man precis lyft bort 5 mjölkpaket från kroppen!... ;o) Förstås ändå mera skrämmande att det är en halv tankbil när jag är klar!... ;o)






OK... En överdrift med tankbilen... Jag vet!... ;o) Men många mjölkpaket blir det!... ;o)


Nej nu ska jag ut och halka runt lite på dom isbeklädda promenadvägarna för att hålla upp viktraset!... ;o)


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar