måndag 7 mars 2011

BEACH 2011 No.3

Jaha då har ännu en dag flutit förbi i stilla & händelselöst gemak!...


Men en väldigt positiv sak var när jag ställde mig på vågen i morse!... ;o) Jag väger mig ju varje dag nu under denna intensiva period... Och anledningen är att kunna följa Kg raset från kroppen... ;o) För att därav kunna hålla motivationen på topp!...


Och det fungerar verkligen... För efter att nu klarat av 1 svält vecka av 3 så är jag ju en bra bit på väg längs den 3 veckors svältperiod jag bestämde mig för från början!...






Och när jag jag åter igen "skuttade" upp på vågen i morse så visade den alltså efter första veckan nu en total viktnedgång på 6.4 Kg... Yiiiipppppiiiiiiieeeeeeeeeeee... ;o)


Det kan ju faktiskt inte gå bättre!... Och det betyder alltså att jag har chans att ha tappat 20 Kg efter dessa 3 veckor!... Jäklar det är mycket!... ;o)


Men risken är väl att Kg rasets branta kurva planar ut lite vart efter nu... Men Hoppas inte det!... Och ännu syns definitivt ingen avmattning i fett tappandet!... Från i går till i dag drog det iväg 1 kg... ;o)


I Like it!... ;o)


Nackdelen med hela den här grejen är ju att man blir bra slö i pannbenet... Och orken när jag är ute och går min timme/dag är bra klen... Men eftersom jag ändå är hemma och sjukskriven så går det bra...


Här på sena eftermiddagen nu tog jag och unnade mig ett skönt och mysigt bubbelbad... Ensam i karet denna gång visserligen... Varken fru eller Whisky som sällskap... Men mysigt ändå!... ;o)






Nej nu tror jag att det är läge att gå in och spela stålarna av lite losers på pokerborden!... ;o)


Over and Out... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar