måndag 14 mars 2011

BEACH 2011 No.4

Kampen fortsätter!... ;o)


Nu har jag i alla fall nått mitt delmål!... 2 Veckors nutrilettande utan minsta lilla snedtramp över huvudtaget har bidragit till att jag nu i morse vägde exakt på hg 10 kg mindre än för 2 veckor sedan!...


TJO... HOoooooooooooo... ;o)






Jäklar!... Det är nästan värt att fira!... Var fan är numret till Pizzerian nu igen!... ;o)


Nej visst nej... Jag har ju en vecka kvar av min intensiv period!... Så med andra ord kommer middagen bestå av en påse Nutrilett-Chocklad ut skakad i 2 dl vatten... Mmmmm...






Men även om jag nu inte hade haft 1 vecka kvar av steg 1 i min livsförändring så hade jag i alla fall inte ringt efter hämtpizza!... ;o)


I går kväll och idag har varit riktigt psykiskt tunga... Har minst 5 gånger/timme kommit på mig själv att tänka att
NU SKITER JAG I DET HÄR!!!... Men så får man då istället tvinga sig att tänka på något annat... ;o)


Nej nu kanske man skulle göra slag i saken och skaka ihop den "delikata" middagen!... ;o)


Over and Out!... ;o)

2 kommentarer:

  1. Jäklar va du är duktig!!!
    Det blir alltså en Nutrilettmiddag på lördag?

    SvaraRadera
  2. Japp!... Så var det tänkt!...
    Jag kör choklad smak... Men kan även
    köpa hem smultron om ni föredrar det!... ;o)

    SvaraRadera