måndag 11 januari 2010

*** BEACH 2010 *** No.2

Ja nu har jag överlevt andra dagen i "Mitt Nya Liv" ;o)
Skämt och sido så är det ingen fara alls, det svåraste för mig har ju varit att komma ihåg att äta,
men nu verkar min ämnesomsättning gå i 180, för jag är tvärtemot vad jag brukar vara med andra ord, hungrig hela tiden :o) och det känns riktigt bra, det måste ju betyda att min kropp jobbar och ämnesomsättningen går på högvarv.

Den här killen är hungrig han också ;o)




Det viktigaste för mig personligen är ju att
Idag t ex åt jag lunch med en kund på en asiatisk restaurang med buffè även gällande Sushin, och då brukar jag i normala fall (I mitt tidigare liv alltså ;o) böka på ca 15 bitar på talriken, och sen gå och backa med ytterligare ett tiotal bitar och också slänga med 5-6 friterade räkor, men nu idag tog jag 10 bitar första gången och sen stog jag emot att hämta mer,
Och det bästa utav alltihopa.....
DET VAR INTE ENS SVÅRT ATT LÅTA BLI :o) Yiiipppiiieeeee.... :o)

Det kändes bra, faktiskt riktigt riktigt "JÄKLA" bra ;o)

Sen i kväll när jag kom hem, så bytte jag om direkt och var ut körde Powerwalk, Eller kanske inte just Powerwalk, men ialla fall så pass fort att ögonen nästan tårades fastän jag hade medvind ;o)

Ska ta och hänga upp sandsäcken i garaget igen och även plocka fram vikter & skivstång :o)
Det är föresten ingen här som har en styrkebänk står och skräpar, som jag kan köpa eller låna?
Vore kanon i så fall :o)

2 kommentarer: