fredag 8 januari 2010

*** Fredags Kväll ***

Har varit en himla mysig fredagskväll, känns att man behöver lite ledigt nu efter en riktigt "TUFF" arbetsvecka (2 dagar) ;o)

Kvällen avlöpte med lite mysigt prat i sofforna i vardagsrummet men en god Whisky och en pilsner samtidigt som vi lyssnade på en gammal Mr Music från tidigt 90-tal, gammla godingar vill jag lova :o)

Sen lagade vi en enkel men god Taco middag, och satt och pratade och myste. Sonen drog iväg till en polare efter middagen, och jag försökte få följa med men fick nobben :o) Jag visste nämligen vad som komma skulle ;o)

*** Fredags trött *** ;o)
Nämligen det nya årets hitintills största händelse på TV..... "Lets Dance" ;o) är väl inte mitt favorit program direkt, men man måste ju följa fruns vilja för husfriden, så det var bara att titta ;o) försöka ialla fall ;o) jag slocknade efter Willy, och då menar jag inte "Rädda Willy" utan "Snickar Look a Like Willy" ;o)


Nu kom sonen hem från polaren, Så nu kan man krypa till kojs ;o)
Sov gott allihopa :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar