fredag 15 januari 2010

*** BEACH 2010 *** No.3

Det går så förbannat jäkla bra :o)))))) Har nu gjort en vecka i "mitt nya liv" och det har gått kanonbra, knappt någon ångest alls, lite snackssugen någon gång, men då är det bara att skynda sig ut i köket och fara in i kylen och slita fram en morot att knapra på, så förvinner suget direkt ;o)))

*** Skön Känsla ***


Har också rört på mig som planerat, minst 1 timmes "Powerwalk" varje dag, så även i dag fredag. Kom hem strax före kl 5 efter att ha setat på möte hela dagen, hade bestämt mig för att gå ut och "walka" när jag kom hem, och gjorde såklart det också, och det var veckans absolut mysigaste walking, mötte inte en enda "kotte" helt ensam, vindstilla, -2 grader, och så den otroliga frosten på alla träd & buskar längs vägen, Så förbannat mysigt, vackert och skönt :o)

Feeling Goooooood ;o))))



När jag sen kom hem var det dags för belöning :o) 2 stora Whisky och ett halft flak öl, *Kanon* "skoja bara" tog bara det jag har bestämt mig för ;o) alltså 4 cl Whisky + 1 st 33 cl Öl. Smakade faktiskt väldigt bra i samband med min supersköna varma dusch :o)

Jag har en "otroligt" positiv känsla i kroppen, och så är det dessutom ***FREDAG*** Yippiiiieeeeee..... ;o)))))

Nu ska vi ta och titta lite på "Let´s Dance" Får se om jag klarar hålla mig vaken och se hela denna vecka ;o)

Någon annan som har några positiva "Fredagsmys" känslor att dela med sig av? ;o)

9 kommentarer:

  1. 6km stenhård intervall på löpbandet med en massa "snutar" som hejade på. Gardintygshandling med Marie, Pestougnsbakad lax och potatisgratäng med ett jäkligt gott vitt... Och jag kommer att slå dej sååååå HÅRT på V75 30:e

    SvaraRadera
  2. Kanon, låter ju jätte mysigt det också ;o)
    och med ett gäng vältränade grabbar som tittade när du sprang så förstår jag att du trivdes ;o) och det är du värd till 100% ;o)
    Men V75:an den tar "JAG" ;O)))))

    SvaraRadera
  3. Kanske jag tar er bägge på V75an???
    Fan vad duktig du är Magnus, hejar på dig!
    Min favvo-bantar-mat= Biff (blodig som fan)med en riktig schysst sallad. Hehe

    SvaraRadera
  4. Tack Marie :o)
    Blodig biff är kanon :o)
    men i kväll blev det lax-kotletter med pressad potatis och avocado röra, var gott även det.
    Men travvinsten är min ;o))) (or not :o)

    SvaraRadera
  5. Du som gillar Let´s Dance och motion. Varför inte börja dansa Salsa, La Bostella eller något annat jobbigt ?

    SvaraRadera
  6. Efter en mil på skidor varje kväll denna veckan fick det bli isolera och "staniola" bastun , sedan parmaskinka, fetaost och oliver till schweppes och "på spåret". Lika gott! Lena

    SvaraRadera
  7. Hej Reine. Nej jag håller mig till "Mazurka" "på"....... ;o)

    SvaraRadera
  8. Hej Lena :o)
    Ja det är "gunde" och du har jag förstått ;o)
    Är nog jäkligt bra träning, men jag håller mig till "Walking" men vill inte köra med stavar nu när det är snö, bara för att folk inte ens ska kunna "tänka tanken" - *var har han stavarna* ;o)))

    SvaraRadera
  9. Hmmm.... menade så klart, var har han skidorna ;o)))

    SvaraRadera