måndag 25 januari 2010

*** BEACH 2010 *** No.5

Ja då har det gått två veckor sen jag började "Mitt Nya Liv" ;o)

Och jag har skött mig exemplariskt, i alla fall om jag får säga det själv :o) och det får jag, för det är ju min blogg ;o) Men för att försöka vara lite seriös i några meningar, så kan jag i alla fall säga att jag har klarat mig bra, lagom med mat, mellanmål, 4 cl Whisky + 33 cl Öl/Helgdag samt har "Power Walkat" Numera med stavar ;o) minst 1 timme/dag, har nog nästan ett snitt på 1,5 timmar. Idag blev det bara 55 min uppe vid Tennishallen medans Tommy tränade, men igår var jag ute och "sprätte stav" i drygt 2 timmar, och vissa dagar förra veckan, blev det dryga timmen både på morgonen & kvällen.

*** Ett Minne blott *** Och jäklar vad det känns bra ;o)))

Det känns nästan som man blivit lite knäpp :o) men är samtidigt en jäkligt skön känsla, just att jag "VILL" ut och röra på mig, och dessutom "NJUTER" både kroppsligt & menalt av det, och känner nu också att jag blir mätt på en normalportion med mat, och njuter av att äta, även om det på tallriken bara är hälften mot förrut :o)

Och nu till det jag kämpar för :o) Måndag morgonens "VIKTPROVNING" ;o)
Så vad blev resultat, hade jag gått upp eller ner, och hur mycket ;o)

VÅGENVISADE : Tam...Tam...Tam...Tam...Ta ;o) Jippiiiieeeeee..... ner med ytterligare 2,5 kg har nu alltså på 2 veckor gått ner 5,1 kg. ***FAN*** va det känns bra ;o) Jag håller alltså planen.

Så nu är det bara att fortsätta klättringen "nedåt" :o) men eftersom det gått så bra hittills så är jag mer sporrad än någonsin att fortsätta komma i "FLYBRIDGE FORM" ;o)

Jag är fulltmedveten om att kroppen så småningom kommer dra ner i tempo och anpassa förbränningen efter intag av mat o,s,v, men det har jag en plan för, t ex att klämma en riktigt "fettdrypande PIZZA" eller liknande, för då sätter förbränningen i gång i 180 igen. Festa funkar också hoppas jag ;o) För jag har lite mycket sånt framför mig nu, helgen som kommer ska vi till Lotta & Pelle på Fredag och mysa med godmat & dryck, och på Lördag till Marie & Daniel på Inflyttnings Fest även där med godmat & dryck, och sen drar mina skidresor med kunder igång, 2 veckor i fjällvärlden och efter det en Ålandssväng även det med kunder. "Fan" vad det är synd om mig ;o) Men jag kommer hålla mig lite lagom både vad det gäller mat & dryck ändå, och sen kör man bara vidare när man är hemma igen.

Underbar "SEX" är också ett bra sätt att bränna kalorier ;o)))

Här är en film med mindre bra sex :o) (bortse från vissa av senerna)



Nu har jag blivit förbannat hungrig igen, dags för ett "Äpple" tror jag ;o)

Skriv gärna något *Kul, *Spännande, *Förnuftigt, *Sexigt, eller varför inte *Vulgärt om vad ni tycker ;o)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar