torsdag 30 september 2010

Solvalla

Ja då var man hemma igen då ;o) Riktigt skönt... Och har nu precis kommit tillbaka från Vibyspåret där jag drog runt med stavarna i 1 timme och en kvart... Så jag har alltså varit duktig igen ;o)



Så då är det bara ett enda dilemma.....


Alltså att det nu är riktigt nära det där jäkla jobbiga och ständigt återkommande Helg-Helvetet.....



Som alla nu förstår så skojar jag bara ;o)
JAG ÄLSKAR HELGERNA...
Utan dom vet jag inte om man skulle vilja jobba alls ;o)



Men det är ju faktiskt en dag kvar... Och den kommer jag tillbringa i Västerås och informera om mina produkter hos en stor Rörinstallatör... Men jag är hemma till i morgon kväll... Jippiiieeeee... ;o)



Men det hände en liten kul grej i Onsdags kväll... Jag var som vanligt ute och representerade tillsammans med kunder... Denna gång på solvalla... där vi alltså åt middag och spelade lite på kusarna... Och plötsligt händer DET.... DET DÄR SOM BARA HÄNDER ANDRA.... YIPPPIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......................... Fan va kul.....








;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o)



Skoja bara ;o) Jag vann inte alls.... Jo föresten... Det gjorde jag visst... Det ramlande in några hundra då och då på plats spelet... Men totalt sätt så kostade det 400 :- Men det är ju inte så farligt ändå... Finns ju dom som varje kväll spelar bort tusenlappar... Beklagligt... Men sant...



Men det jag skulle komma till var följande.............. Var alltså där med en av Uppsalas större rör installatörer som jag tidigare inte haft kundansvaret för... Och därför heller inte besökt... Men kommer nu ta över dom (hoppas jag i alla fall) Hade därför inte koll på de 30 tal rörisar som jobbar där... Och när vi kommer fram till Solvalla och hoppar ur bussen så morsar jag ju även på dom som klev på bussen i Väsby vid ett av deras större jobb.... Och vem fan står då där.... JO SJÄLVASTE KJELLE... En av mina absolut bästa jobbar polare sen tiden som Röris... SATAN VA KUL....







Så vi satte oss så klart vid samma bord... och snackade gamla minnen resten av kvällen... Men inte bara vi... Utan de övriga 9 runt bordet var ju så klart även dom med och snackade & drog historier... ;o) Av alla de 4 bord vi satt vid uppe på Solvallas Konferans så hade vi definitivt roligast vid vårat bord... Riktigt jäkla skitkul faktiskt...


Nu är det ju inte någon av oss på den här bilden heller... Men vi var lika glada ;o)




Så det blev en riktigt lyckad kväll... Helt kanon faktiskt... Även om jag var tvungen att ta det lite lugnt med drickat... Var nämligen tvungen att sitta i bilen vid 07.45 i morse för att kl 09.00 vara i Gävle hos en kund tillsammans med en kollega och informera om energi besparande pumpekonomi...








Men det var inga problem... tog det som sagt lite lugnt med drickat... och när jag var tillbaka på hotell rummet på Clarion hotell Gillet i Uppsala vid midnatt blåste jag i min alkomätare och fick då utslaget 0.2 promille... Så jag hade skött mig väl... Och kundre dra iväg i morse som planerat.... Och det kan jag faktiskt ALLTID...


Nej nu måste jag hoppa in i duschen... Och sen fixa lite middag... ;o)


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar