söndag 26 september 2010

Söndag-Kväll

Ja då var det Söndag kväll igen....


Fan va helgerna går fort ;o)




Men den här helgen har varit lång ändå... fått mycket gjort... Har grejat en del hemma med Städning... Tvättning... Trädgård o.s.v...


Och nu kommer snart Lá Familiá hem igen ;o) Tommy var jag nyss och hämtade hos Cathrine & Hasse... Och Eva är på väg hem nu från sin stughelg med Maud...


Så nu är vi snart kompletta igen ;o)


I Huvudet håller jag omedvetet på att förbereda min inför veckan som kommer... Det är väl inte helt friskt kanske att göra det så här på helgen... Men det är så "jäkla" mycket nu så hjärnan jobbar av sig själv för att hålla span ;o) Denna vecka ska jag bl a köra 2 st olika föreläsningar i pumpteknik... Gå med kunder på Solvalla... och därimellan även hinna med några vanliga besök av mer social karaktär...






Men jag gillar att ha planerat långt fram vad jag ska göra i jobbet... Det funkar avstressande för mig... men just nu är det lite mycket... Men det blir "jäkligt" mycket mer framöver... *pust* men men... "Ride The Bullit" Det är bara att åka ;o)


Nej nu ska jag ta en varm och skön dusch... Sen laga middagen tills Eva kommer hem... Så får vi i alla fall Söndags middagen tillsammans ;o)


Sen blir det nog att kolla på "Ensam Mamma Söker" tror jag... Innan det efter det relativt snart blir dags att dimpa i säng innan veckan rullar i gång i 180 kl 05.30 i morgon bitti ;o)





Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar