söndag 19 september 2010

RIKSDAGSVALET 2010

Ja då var det dags att rösta igen...



Hoppas... Hoppas... Hoppas... MITT PARTI VINNER ;o)










Min politiska åsikt vet ett fåtal människor... Och så tycker jag det ska vara... Jag röstar precis som JAG vill... Och det hoppas jag alla andra också gör...













Här är en länk till en sida där Resultatet i
RIKSDAGS - VALET

publiceras vart efter distrikten räknas färdigt... Så där kan du alltså följa resultatet från kl 20.00 i kväll när Val-lokalerna stängt.





Må Nu Bästa Parti Vinna ;o)





Over and Out ;o)

5 kommentarer:

  1. Trodde du skulle rösta på bästa party... Men okey då. Finns väl alltid något party som lovar att hålla Whiskyskatten låg... ;-)

    SvaraRadera
  2. Magnus du är så bra, så jag tror du röstar rätt hur du än gör. ;)
    puss.

    SvaraRadera
  3. Oj vilken gentleman du verkar vara som står för det du tycker.. GRRRR! Ses på jobbet snygging!

    SvaraRadera
  4. Ja jag röstar ALLTID både på & för bästa party ;o)

    SvaraRadera
  5. Men Tjejer...
    Gisses så ni håller på...
    Tänk på att jag är gift ;o)

    SvaraRadera