söndag 12 september 2010

Slutet på Helgen



Ja nu är faktiskt Helgen "nästan" slut... Jag älskar söndags kvällar... Men ändå ;o)



Har faktiskt varit en jäkligt skön helg... Har lite dåligt samvete för att känna så egentligen :( Eva har nämligen slitit som en liten galning med hemmet och Trädgården... Men vi sliter tillsammans kan man säga... Hon på sitt sätt och jag på mitt sätt... Jag sliter faktiskt jag också... väldigt mycket... Kanske inte nu... men annars ;o)




Jag var var ju nämligen ner till klubben i går och slet som en galning... NOT... (Pratade bara med båtpolarna) ;o) Men klippte i alla fall gräset i går... Och i dag har jag plockat svamp i 2 timmar... sen uppe med stavarna i spåret i 1 timme & 10 minuter... Sen rensat svamp.... Efter det Duschat... Och nu har JAG lagat en "kullinarisk" middag som vi strax skall avnjuta tillsammans ... ;o)


Allting har ju sin tid... Och tar ju dessutom "sin" tid... Jag sliter jag med som en galning allt som oftast... ;o)

Nej nu är det dags att ställa fram middagen i form av Ansjovis kryddad fisk med Mankans potatismos Och Broccoli ;o)

Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. "Sliter" blir ett slitet uttryck.. = ))

    SvaraRadera
  2. Nu är du inte snäll Lena... Men ok... får formulera om mig lite då ;o)

    SvaraRadera