måndag 13 september 2010

Livet Leker ;o)

Jag måste bara säga en sak...
LIVET LEKER ;o) ;o) ;o)


Jag kan inte ge någon riktig förklaring på vad det är... Men jag har en Förbannat positiv känsla i kroppen... Allt känns så jäkla bra...



Privat är allt kanon mellan mig och Eva... ;o) Tommy trivs som fisken i vattnet i sin nya skola Thoren Business School nu när han börjat gymnasiet... Jag tränar på med mitt Power Walkande och stretchande av ryggen och den håller sig i schack... (inte problem fritt men ändå mycket bra i förhållande till förut) Jobbet flyter på och har nu ett riktigt positivt "Flow"... ;o)



Gällande båten känner jag stor lust inför att börja fixandet under vintern och har nu en bokad tid hos Yacht Technics till våren för att sy upp ett nytt kapell... Var även i dag förbi Erlandssons och köpte ny press på 12 x 8 m till vinter täckningen för bara 2000 :- ... ;o) INTE gratis jag vet... men tror den är värd vartenda öre... Hoppas det i alla fall... Och det var ju också den BÄSTA därav priset... ;o)


Så allt känns KANON... Har otroligt många bollar i luften just nu... Men allt känns ändå KANON... Känner ingen stress och att det är jobbigt... Utan bara Positivt ALLTING...




VETTE FAN VAD SOM HÄNT...............


NY KÄR I EVA KANSKE ;o) ;o) ;o)
(Är alltid kär i henne... Men kanske extra mycket nu ;o)


Känner någon av HÖST - DEPRESSION så hör av er så ska jag muntra upp DIG ;o)

Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Eva har säkert varit köpt några nya kläder eller så...Då får du ju något "nytt" att spana på.
    Observerade du mitt rim.....

    SvaraRadera
  2. Absolut Reine :o)
    Jag märkte ditt "rimm" ;o)
    Nej inga nya "sådana" kläder nu faktiskt ;o)
    Allt känns bara väldigt bra ändå :o)

    SvaraRadera