torsdag 23 september 2010

Hemma Igen

Jaha... Då var man hemma igen efter veckans resande i jobbet... (besök över dagen i morgon)






Och när jag nu kom hem så ska frun bort över helgen :( Det känns ju lite tråkigt att bara umgås medans jag packar upp mina väskor... Och hon packar sin väska för att dra iväg :(



Men det är ju så att hon aldrig är hemifrån nästan... Medans för mig är det mer regel än undantag att vara hemifrån... Reser ju väldigt mycket...


Men det är inte bara tråkigt att vara ifrån varandra... Utan tvärtom väldigt mysigt då man ses igen ;o) menar så klart inte som det blev nu... När vi bara sågs i 30 min... Utan hur det brukar vara i vanliga fall... Man har så mycket mer att prata om när man då träffas...




Jag trivs ju dessutom väldigt bra med min typ av jobb... Träffa kunder och vara social och umgås under trevliga former... Idag t ex så var jag uppe i Norrtälje hela dagen och föreläste inför 12 pers ang EU´s nya Energi direktiv som träder i kraft 2013... Och då får man inte längre installera energi slukande pumpar... Utan måste då ligga under visa riktvärden gällande pumparnas Energi-Förbrukningen... Och gissa vilket fabrikat som dom då kommer att välja? JO SÅ KLART GRUNDFOS... ;o) För vi har redan delar av Värme sortimentet färdigt för dom kraven... Men vi är också dom enda som klarar det i nuläget... ;o)






Just att stå framför en samling med människor och prata är något som jag verkligen trivs med... Idag var det ju "bara" 12 pers... Men mitt rekord är ca 150 pers... Och det är så jäkla kul att stå där och flasha med powerpoint och sen prata till det hela och få fram sitt budskap... Eller rättare sagt få fram GRUNDFOS budskap.... Men jag delar företagets energi besparande... utvecklande & framtids "sprudlande" linje... Annars skulle jag inte kunna jobba där... ;o)




Men nu är jag alltså hemma igen... Och det känns skönt att det snart är helg... SÅ JÄKLA SKÖNT FAKTISKT... ;o) Ska bara ta det lugnt.. Tror jag i alla fall ;o)





Ingen annan som är ensam över helgen och vill hitta på något? ;o) Gärna KVINNA i så fall ;o)
Skoja bara... MAN går också bra... inte för att jag är BI... Men menade ju egentligen inget sexuellt när jag skrev kvinna heller ;o)



Nej nu börjar det bli läge att fixa ordning lite krubb till mig och Tommy ;o)


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar