lördag 18 september 2010

BAMBOO - FUN

Ja då var man torsk på en ny Datapryl ;o)





Nämligen BAMBOO-FUN... Och det är alltså en Rit-Pad där man kan rita och skriva för hand i datorn... på T ex bilder och så vidare...







Eva fyller år nu snart och önskade sig en sådan... Hon fick då en nu lite i förskott... Och då måste ju så klart även jag prova på... Kan nog gå bra att göra sjysta grejer bara man har lärt sig den ;o) Nu blir det lite skakigt så här i början ;o)




Men här är i alla fall några exempel som jag kluddade i hop lite snabbt ;o) Och eftersom det är jag som hållit på valde jag ju så klart intressanta motiv att kladda på ;o) ;o) ;o)







Här en liten DEMO Video ang BAMBOO-FUN








Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Du hittar alltid en massa intressanta prylar ;-)) Hur hittade du bakgrundspuman tex... ?

    SvaraRadera
  2. Ja visst är "prylarna" spännande ;o)
    Bakgrunden du pratar om tror jag är från en av mina ålandsresor... Men jag är inte 100 ;o)

    SvaraRadera