torsdag 16 september 2010

BLOGG-INLÄGG



Ja vad ska jag nu skriva om??? ;o)




Jag vet faktiskt inte riktigt... Känner bara att jag borde skriva något... Och det är delvis min kollega Ronny´s förtjänst eller rättare sagt Fel ;o)



Jag reser ju en hel del i jobbet... Och har nu några dagar varit uppe i Gävleborg och härjat runt och träffat kunder... Och när jag i dag på väg ner for in på Ahlsell i Gävle så stog då några kollegor där från andra leverantörer i branschen och körde demo gällande sina produkter för kunderna precis som jag också gör en hel del... Och då säger Ronny på sin trevliga "Hudik" dialekt att jag skrev för sällan på bloggen... och det vet han för han läser den då och då... Så därför sitter jag nu här och funderar vad jag ska skriva OM ;o) Jäkla Ronny ;o) ;o) ;o)


Men det är bra... Jag vill skriva... Och det är ju egentligen inte så att jag inte vet vad jag ska skriva om... Utan att tiden inte riktigt räcker till... Tittar man på dom s,k,a "Kändis-Bloggarna" så skriver dom allra flesta flera inlägg/dag... Men det är bara några rader varje gång... Och det kanske jag också skulle kunna göra... Men när jag väl är hemma och sätter mig här framför burken, så har det en förmåga att bli så mycket mer skrivet än bara några rader och någon töntig bild på när man sitter och fikar på något COOLT Café eller liknande ;o)




Menar med det så klart inte att mina bilder alltid är så jäkla "mogna" och bra... men jag skriver i alla fall betydligt mer ;o) (kanske inte så bra skrivet heller alltid... Men ändå ;o)


Så var var jag nu igen???.... Jo visst ja... VAD ska jag skriva om!!!... Det var där jag var... Och nu har jag visst redan skrivit ett inlägg ;o)


Men jag måste skriva om något mer... Det får bli Nostalgiskt... ;o)


Här tidigare i veckan så fick jag nämligen efter 20 år kontakt med två gamla polare sen tonåren... Fan va kul.... Dom hittade mig... Magnus & Cattis två jäkligt sjysta gamla polare från dom vilda åren innan man fick en massa ansvar som man behövde ta hänsyn till... ;o) Alltså från den tiden när man kunde Festa flera dagar i rad och ha jäkligt kul.... Och så ansvars fritt... Vi var ju ett riktigt kul gäng... Och i det gänget hade både Magnus & Cattis för mig jäkligt framträdande roller... Tyckte jäkligt bra om dom... Det gör jag nog fortfarande tror jag i alla fall ;o) För även om vi blivit 20 år äldre sen vi sågs... Så tror jag inte perssonligheten ändras efter ålder... Hoppas i alla fall inte det :o)



Och ang Facebook så tycker i alla fall jag det är kanon... Och just det jag skrev om här skulle ju inte hända annars... Man hittar gamla polare och folk man känner... Men som man av någon anledning tappat kontakten med någonstans på vägen genom livet... Och då ploppar dom upp på Facebook rättsom det är.... FAN VA KUL... I Like Facebook ;o)




Så nu blev det ett inlägg i alla fall ;o)



Ronny jag skriver snart mer JAG LOVAR! ;o)


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar