måndag 6 september 2010

Träning



Det är så jäkla skönt att vara igång med träningen igen...


Kör ju stenhårt med stavarna... JAG VET att en del tycker det är löjligt ;o) Men det SKITER jag i ;o) Det är i alla fall väldigt bra träning... Och den som inte tror det borde prova ;o)


Man känner verkligen hur hela kroppen får jobba... riktigt skönt... ;o)



Men nu ska jag även börja träna på gym ;o) Har ju gått och velat fram och tillbaka ang vilket gym man ska börja på... SATS som finns i Bålsta är väl bra... har varit där och tittat... Men ska man verkligen behöva betala 600 :- i månaden där även Aerobics ingår utan att jag skulle träna på det en enda gång utan bara köra på gym delen... Och den kan man alltså inte lösa kort för separat.. Jävligt dåligt... Så därför har jag inte börjat där... Och det andra gymet som finns är ju Bålsta Atlet Klubb... Men det stället känns heller inte så lockande... Billigt visserligen... men känns inte ok för mig i alla fall...




MEN NU... ;o) Öppnar ett nytt gym i Bålsta Centrum.... Kanon Bra ;o) Hoppas jag i alla fall... För dom har inte öppnat ännu... Men när dom öppnar kommer jag vara där på stört ;o) Ska bli riktigt kul att få skicka på lite vikter på stången igen och ta i så man känner BLOD smaken i munnen... ;o) Kanske låter löjligt... Men är riktigt kul att lyfta skrot ;o) Tränade ju enormt mycket när jag var yngre... ÄR ju UNG nu också ;o) Känns i alla fall så ;o) Men när jag var mellan 16 & 22 år tränade jag nästan jämt... ;o)



Så nu ska det bli skönt att komma i form igen... Och Ryggen kommer att gilla det också...


Så nu är det bara att börja handla hem ANABOLA så man har ett lager tills dom öppnar...




Skoja bara... Har aldrig käkat Steroider... ;o) Och kommer inte göra det nu heller ;o) Åt visserligen koncentrerade Aminosyror när jag höll på förut... Och det var visst inte nyttigt det heller har jag hört i efterhand... Men än så länge lever jag ju i alla fall ;o)


Om någon är sugen att hänga på och gymma lite är det bara att skriva en rad så kan vi köra tillsammans....

Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Ja,,,Spännbulten var d va;) Kul att du kommit igång...d har inte jag...

    SvaraRadera
  2. Japp!... Jag kallades för SPÄNN-BULTEN ;o) Förstår bara inte varför ;o) Men nu tänkte jag som sagt börja spänna mig lite igen ;o)
    Men Linda du kan komm igång du också om du vill... Du behöver ju inte köra så länge och så ofta. Börja lite sakta och fint.
    *kram*

    SvaraRadera