lördag 4 december 2010

Hemma Igen!

Rubriken Hemma igen har jag använt mig av några gånger nu!... Men det är ju så det är... Har rest 4 dagar denna vecka och kom hem i går eftermiddag... Och då drog vi iväg och gjorde våran årliga julhandling på Stinsen Köpcentrum i Häggvik...


Det är verkligen ett nice ställe att handla på utan en massa stress... Stort och verkligen ALLA butik finns där... (tror jag i alla fall) Luftigt och bra... Och sen bilen stående i varmgaraget i källaren under tiden för avisning... Kanon... ;o)






Det enda tråkiga med Jul-shopingen i går var att jag köpte 2 st USB minnen på 8 GB var, som jag sen inte fick med mig... men dom låg inte där när jag packat klart... det var en kvinna som köpte något litet och försvann innan jag packat klart... så förmodligen stal hon dom helt enkelt... För när jag slogs av att jag glömt dom gick jag tillbaka... Men kassörskan "svor" på att dom inte legat kvar där och att hon kollat extra noga eftersom hon då stängde den kassan... JaJa... Billiga USB för 300 :- Men ändå... Jäkligt retfullt...


I Övrigt i veckan har jag varit i Sthlm... Västerås... Gävle... Söderhamn... Och sen en avslutning med 2 nätter i Bollnäs... Flänga Runt... Flänga Runt... & Flänga Runt... Men nästa vecka blir det nästan bara dagsturer... Och det känns skönt...


Har fått ordning på min BlackBerry nu också till slut... Blev också glatt överskad när jag loggade in med nytt lösenord på servern och nu alltså tillslut blev insläppt... Men det var inte den stora "Överraskningen" ;o) Utan det var att telefonen hämtar den automatiska backup som servern sparat utan att jag visste om det... KANON BRA!... Så nu är det bara att köra igen... ;o)






Det som nästan grämde mig mest med att BlackBerryn raderades var den här kanon mysiga bilden på Felicia som jag lyckades ta förra helgen och använder som bakgrundsbild på telefonen... Men även den kom ju så klart tillbaka nu... ;o)


Nu är det ju i alla fall Lördag eftermiddag och Eva är och kapar barret lite hos Lisa... Och Tommy och jag har precis städat av huset... Skönt... NU är det äntligen FRITID!... Nice... ;o)






Solen skiner och snön gnistrar ute... Tror jag ska föreslå en skön promenad i det fina vintervädret när Eva kommer hem...


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar