lördag 25 december 2010

Juldagen 2010

Ja då var Julafton avklarad!... ;o)


Det låter kanske lite illa att säga avklarad... Men i år så är det befogat!... Vi hade så klart en jättemysig julafton med hela familjen men jag har ju sen nästan en vecka tillbaka varit rejält vissen som kulminerade med riktigt hög feber sedan några dagar men som ändå mattades av på Julaftons-eftermiddagen... Och Eva har ju kört på och fixat jättemycket men kroknade även hon i feber på julaftonskvällen!... Så vi har sjuknat in kan man säga...






Men förutom det så var det en Jätte Jätte Mysig Julafton... Och extra mysigt var det ju också att självaste Tomten i egen högperson kom farande med renar, lykta och allt!... ;o)






Att det dessutom var en "Snaps" törstig tomte gjorde ju inte saken mindre kul! ;o) Men han hade svårt att dricka så han fick dricka snapsen med sugrör... Men det är ju inget som inte en törstig tomte fixar med bravur!... ;o) Eller vad säger du Hasse?... ;o)


Sen i natt när alla andra lagt sig så körde jag igång och röjde undan det sista så vi skulle vakna och kunna fixa frukost så smidigt som möjligt... Mysigare så... Innan jag sen satte mig och slog en flukt på Facebook och kollade på Whiskysidan som jag är medlem på... Och fick där tips om en Whiskyshopping sida som jag "fastnade" på... "Single Malts Direct" ;o)






Jag tycker priserna var relativt bra där, och är man flera som köper samtidigt kommer man ju även ner i pris gällande frakten... Så det vore kul om någon mer vill vara med och göra en sambeställning... HÖR AV ER SÅ SHOPPAR VI LITE!... :o)


Nej nu ska jag vara lite social igen! ;o)


God Fortsättning Allihopa!... ;o)


Over and Out... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar