tisdag 21 december 2010

23 Kallgrader

Ja då sitter jag här igen och tänkte åter göra ett litet blogginlägg ;o)


Måste ju först bara börja med att rapportera lite ang dagens skiktröntgen... Det gick bra... Men fick ju inte veta något resultat!... Hade det varit panik men vad det nu än är så hade jag fått vara kvar... Så då var det ju bra att jag fick åka hem igen... ;o) Men något är det ju... Och jag försökte få röntgen läkaren att ge en liten hint om vad det var... Eller i alla fall vad det kunde tänkas vara... Men det gick absolut inte för sig!... Utan beskedet får jag från min läkare på vårdcentralen... OK... Då är frågan... Positivt eller negativt... Ja vi får väl se helt enkelt...


I övrigt var vi i kväll och uppvaktade Björse som fyllde 70 bast... Sen när vi åkte hem så såg jag hur kallt det blivit... Så jag var tvungen att plåta termometern här hemma... -23 grader... Fan det är inte att leka med... Riktigt kylslaget... Har varit tvungen att slå på elkaminerna här hemma nu eftersom värmepumpen bara värmer ner till -20... Så nu kostar uppvärmningen pengar helt plötsligt!... Men men bara tempen stiger på + sidan om 20 igen så tar värmepumpen över... ;o)






Måste också bara lägga en liten bild på en bebismage... Jag ska ju nämligen bli morfar!... :o) Charlotte och Kit väntar ju barn som kommer att ploppa fram här i Januari!... Jättekul!... Jag blir ju inte biologisk morfar... Men i alla fall "Plast-Morfar"... ;o) Och det är jätte, jättekul! och jag känner mig som en "Riktig" i alla fall!... ;o)






Nej nu är det dags att runda av här igen!... ;o)


Over and Out... ;o)

2 kommentarer:

  1. Världens bästa pappa kan inte bli något annat än världens bästa morfar väl? :)

    SvaraRadera
  2. Ohhh... Tack Tommy ;o)
    Och du är världens bästa son! :o)

    SvaraRadera