söndag 31 oktober 2010

Halloween 2010

Jaha då var det Söndag eftermiddag igen... Jäklar vad veckorna går fort... Jag hinner förbanne mig inte med riktigt...


Och i morgon bitti rullar allt igång med en hoppstart IGEN!... Kl 06.00 kommer jag sitta i bilen på väg till veckans 1:a besök/möte... Och i fredags vid 23 tiden var jag tillbaka hemma efter den veckans "sista" kundaktivitet... Undrar ibland vad FAN man håller på med rent ut sagt!!!

Men men... Det har ju bara att köra på... Det blir väl snart "någon" lite lugnare vecka... ;o)







Men helgen har ändå varit himla bra... Full fart men... Men Trevlig "Full-Fart" ;o) Igår kväll var vi i Grillby hos Anders & Nancy på Halloween-Party... Vi bodde tidigare nästan grannar på förra stället... men vi håller kontakten lite då och då... Men nu var det himla länge sen vi sågs... Så det var extra kul att ses igen... Att vi sen var "MONSTER" dressade var ju också ett extra kul inslag ;o)


Monster & Monster föresten... ;o) Jag var utklädd till MONSTER-ERNST... ;o) Och Eva till TAROT-WOMEN... ;o) Så lördags eftermiddagen ägnade vi oss åt att få ordning på vår respektive Out Fit ;o)








Sen var det full fart med god mat & dryck... Och sen tog vi en "bulle" hem till 02.30 tiden... Och dråsade i säng... ;o)


Och nu har vi precis varit ut på en 1 timmes promenad i ett rasande tempo... Och så är det bara att studsa in i duschen nu för att sen fara iväg till Spånga för att gratta Cathrine & Hasse som fyller år...


Med andra ord... Fortsatt fullfart på helgen även i kväll ;o)


Ride The Bullit ;o)


Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Monster!!? Ni ser ju ut som vanligt ; )

    SvaraRadera
  2. OHHhhhh Tack Lena ;o)
    Så du tycker på "riktigt" att jag verkligen är lik ERNST ;o)

    SvaraRadera