måndag 1 november 2010

Kräk-Reflexer

Här kommer nu ett kort litet inlägg... ;o)


Jag brukar sätta mig här för att skriva ett kort inlägg... Men av någon outgrundlig anledning så blir det alltid så mycket mer som jag kommer på och vill skriva om vartefter jag skriver... Nu är jag nästan där IGEN!!!... ;o)


Men NU ska det bli kort... ;o)


Det är i alla fall så här att jag vill lägga ut den här lite mysiga filmen med

Maria Lundqvist... ;o)











Den var inte så där jätte mysig kanske ;o) ;o) ;o)


Men jag tycker ändå den var "lite" rolig... Men framför allt OTROLIGT fascinerande.. ;o) Hur FAN rent ut sagt kan man göra så som hon gör utan att vända ut och in på hela magsäcken inkl innehåll...
Det tycker i alla fall jag är just
FASCINERANDE.. ;o)


Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Nej fy va äckligt...riktigt läbbigt alltså. Men jag fick mig ett gott skratt! :D

    SvaraRadera
  2. Hej Charlotte :o)

    Ja filmen var ju lite vidrig ;o)
    Men om du ändå skrattade åt den så fyllde den sitt syfte ;o) Det är bra att skratta :o)

    *kram*

    SvaraRadera