söndag 14 november 2010

FARS-DAG

Ja då var det MIN dag i dag!!! ;o)


Eller rättare sagt inte "bara" min kanske... ;o)


Men jag blev i alla fall uppvaktad av min son Tommy i dag!...
Jätte mysigt!






Tommy börjar bli stor!... Och hade nu köpt en Farsdag present till mig uttänkt och inköpt på helt eget bevåg... Och han träffade så himla rätt!... ;o)


Jag fick nämligen en Whisky-Bok!... Skit kul... (se länk)
*** VÄRLDENS WHISKY ***

En riktigt bra och väldigt beskrivande bok innehållande 700 olika Whisky sorter från världens alla hörn...







Många av mina favoriter finns dessutom med i den... Och nu blir det också lite enklare att hitta nya favoriter när jag är ute på mina Shopping rundor i Whisky hyllorna... ;o)



Jag har hittills bara hunnit skumma lite i den... Men kommer läsa den fram och tillbaka förmodligen hela livet!... ;o)

Jätte kul.... TACK Tommy!



Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar