onsdag 17 november 2010

Nya "GREJER" Dagen

Idag blev det dagen för nya grejer! ;o)

Jag fick hem min nya klocka & så hämtade vi Eva´s nya bil... Min klocka var ju ingen diamant infattad guld Rolex... Så pris skillnaden på våra nya grejor är ju avsevärd... ;o) Men jag är ändå glad för min klocka... ;o)


Jag köpte den faktiskt på Tradera... Ny förstås men till 150% lägre pris än på t ex "Klockor.nu" Och det tycker jag känns bra... Gillar den dessutom skarpt...






Och så fick vi alltså hem Eva´s nya bil i dag också!... Riktigt kul... Och Eva är super nöjd... Vi hämtade ut den hos Honda i Uppsala så premiärturen var ju hem därifrån... Och hon fullkomligt strålade när hon klev ur bilen hemma... ;o) Och det tycker jag är mysigt... ;o)








Jaha... Då är det väl snart bara att ramla i säng för att ladda batterierna för nästa kundaktivitet... Denna gång en sväng på Ålandsbåten... Med andra ord läge att köpa hem lite nya Whisky´s... ;o)
Mer bloggande om det kommer i helgen... ;o)


Over and Out ;o)

4 kommentarer:

  1. Kul kul !!!!
    Men jag blir lite orolig när du skriver att du köpt klockan för 150% lägre pris, är det möjligt :-) Då är du en sann säljare!

    SvaraRadera
  2. Japp... Till 150% Säkerhet så är det så ;o)
    Jag pröjsade 1050 :- inkl frakt... och dom tar 2400 :- för den på nätet... Vad den kostar i butik har jag inte kollat...
    Så jag är nöjd! ;o)

    Vad gör du i morgon föresten? Du är väl gräsänkling du också!... Något planerat?

    *puss* ;o)

    SvaraRadera
  3. Jag tror du skolkade på mattelektionerna :0)
    Jooo ikväll ja!
    Såg att du ringt men mitt batteri tog slut igår.
    Skall hem till Sigge i Alvik med ev. utgång!
    Har du några planer ?

    SvaraRadera
  4. Ja det gick upp för mig vad du antydde ;o) (med Eva´s hjälp) Och siffror kan man få till hur som helst med hjälp av % tecknet... ;o)
    Men om jag får omformulera mig lite så menar jag alltså 75% rabbat! ;o)

    Ok... Nej jag bara checkade lite ang sprit drickning! ;o) Men nu känns det skönt att vara hemma... Har varit lite mycket representerande i veckan!... Precis som vanligt! ;o)

    Men ha det så trevligt så får vi planera in någon gemensam krogsväng framöver! :o)

    *puss* :o)

    SvaraRadera