torsdag 7 oktober 2010

Hemma Igen



Ja då var man hemma igen ;o)


Bara temporärt visserligen :( Men ändå HEMMA den här kvällen för första gången den här veckan... Otroligt skönt & mysigt att få träffa familjen igen...


Men i morgon kl 06.00 då rullar kärran ut på vägen igen....


Har denna vecka varit i Gävle & Uppsala på mycket intensiva kundarrangemang... Ta mig FAN inte en minut över... Och i morgon fortsätter det... Men men... Ride The Bullit ;o)






När man reser så här mycket som jag gör så blir hotel tjejerna nästan som en familj ;o) Inte riktigt så förstås.. Men man är i alla fall väldigt igenkänd... Blir ju så när man är stammis... Sen är man ju så klart heller inte otrevlig... Utan tvärt om extra trevlig... Och det gör man ju heller inte bara för att smöra och få bra service... Utan för att dom som regel är väldigt goa och månar om dom som dom känner igen så klart... Och den ligan leder man nog nästan snart ;o)







Har ju bott i Gävle 3 nätter nu på Clarion Hotel Winn... Ett himla trevligt hotel med bra standard... Där man ställer bilen i garaget och tar hissen direkt upp till rummet... Sådant gillar jag... Och väljer det definivt i första hand... Sen har jag ju också "dealat" med dom så jag bor inte dyrare där än på vanliga Scandic...






Apropå Scandic så är det ett jäkla skit företag... Helt ok Hotel... Bra perssonal även dom... Men ett katastrofalt dåligt bonus system för stammisar... Därför bytte jag till Clarion... Och har förmedlat min inställning till alla kollegor... Så ett antal har bytt precis som mig... Och då har jag alltså snuvat Scandic på minst en mille/år... där fick dom ;o) Ska berätta mer om varför vid ett senare tillfälle ;o)


Nej nu ska jag fortsätta deltaga i middags lagningen...


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar