söndag 17 oktober 2010

Själv-Ömkan

Har ju inte kunnat skriva något under hela veckan... Stack hemifrån kl 05.00 i måndags morse och kom hem i Fredags eftermiddag... Fast jag egentligen skulle varit i Västerås då på en kundaktivitet och sen komma hem på Lördagen... Men var tvungen att åka hem...






Har haft så jäkla ont i ryggen... Och nu är diskbråcket på väg att blomma ut i sin fulla prakt igen tyvärr.... Men försöker nu ta en dag i taget... Och som om det inte räckte med diskbråcket så fick jag i Lördags kväll feber frossa och började må som en gris... :(


Vi var hos Pelle & Lotta som är ett par riktigt mysiga polare och åt & drack gott hela kvällen... Men rätt som det var så började jag frysa så hela jag skakade... Burr... Och har idag legat nerbäddad hela dagen och mår fortfarande riktigt pyton... :( Men som tur var hann vi ha en kanon mysig kväll innan jag vek ner mig... Så kvällen var urmysig ändå... Ett stort tack Lotta ;o)





Så nu är det bara att friskna till... För i veckan flyger jag med kunder på fabriksbesök till DK... Och då går det ju inte att må så här... Kan säga så här att det går inte att genomföra över huvudtaget om jag mår som jag gör nu... Men förhoppningsvis så hinner mitt imun försvar knäcka viruset eller vad det nu är innan dess... Det bara måste gå... Så är det...







Ride The Bullit... Yiiihhhaaaaaaaaaaaa...


Kanske skulle ta en Whisky för säkerhets skull ;o) Men är inte ens sugen på det... Och då måste jag vara sjuk på riktigt ;o) Så Whiskyn får vara...


Det är himla kul med fabriksbesök och få visa våra anläggningar i DK som ligger i Bjerringbro ca 1 timmes biltur från Århus... Vi flyger ner reguljärt från arlanda och stannar 1 natt på frisholt som är företagets egen herrgård där vi blir serverade 5-7 rätters middag med viner som själv förbanne mig skulle få spara ihop pengar till om man skulle köpa dom själv... ;o) Sen dag två fortsätter fabriksbesöket och sen på eftermiddagen åker vi till Århus för att där stanna en natt på hotel och insupa lite mer av Dansk ÖL & MAT-Kultur innan vi sen dag 3 flyger hem till Svedala igen men denna gång med företagets egen Privat-Jet... Riktigt Nice faktiskt ;o) Sen landar vi på Arlanda och blir då förmodligen avsläppta vid VIP Loungén...


Nej nu ska jag gå och lägga mig igen och hoppas att skiten går över snarast......


Over and Out...

2 kommentarer:

  1. Du verkar åka på all skit som finns.. Ryggar, förkylningar på en gång... Du får hänga på våran "vita" November + Januari... En månad innan "sölmånaden" December. Och sedan en månad efter sölmånaden December...

    SvaraRadera
  2. Du har säkert rätt Reine att det är bra med en nykter månad då och då... Då hinner man ju kanske börja längta efter "SPRITEN" på riktigt dessutom ;o)

    Men jag blickade snabbt igenom min arbets planering för just November... Gällande nykter månad så går liksom inte det...

    Totalt 12 st evenemang inbokade... Däribland 2 st Ålandsresor... Som då också är 2 dagar vardera...

    Och gällande Januari/Februari så är det 2 st skidresor inbokade + 1 st DK resa med privat jetten igen...

    I mitt jobb "måste" jag dricka sprit... Thats It... ;o) Men skulle jag känna att jag höll på att torska på krökat så skulle jag lägga ner förståss...

    SvaraRadera