fredag 7 maj 2010

*** Whisky Time ***

Har ju nu gått på CITODON sedan i måndags, och det är ju något som jag egentligen inte gillar.


Kommer därför nu under helgen byta ut CITODONET mot Whisky ;o)


Jag valde en av favoriterna... En 12 årig BOWMORE, Den är "lite" rökig men ändå balanserad med en påtaglig Söt och god smak... kan absolut rekommenderas



Jag dricker dom ur mina GLENCAIRN glas, som är det enda officiella Whisky glaset :o)
I alla fall om man ska tro dom själva ;o)


Sen efter den här 12 åriga tror jag att jag provar lite av den 15 åriga BOWMOREN också ;o) Den påminner mycket om 12 åringen i smaken men är "ändå ändå" godare, och med en lite renare smak. kan även den varmt rekommenderas ;o)


Sen ska vi grilla lite korv av modell Köttig sort (är fanimig dyrare än filé ;o) Runt den lindar jag också Baconskivor som grillas i hop med korven, till det blir det sen Pommes & Räksallad.
Alltså både Fett, Slemmigt & Mättande ;o)
Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar