måndag 10 maj 2010

*** Det OTROLIGA Har Hänt ***

Jo det är helt otroligt, nästan helt jäkla ofattbart.....

Jag har fått en bokad tid till Magnet-Röntgen :o)

Och inte bara det... det är redan nästa måndag... :o))) Fan va Nice :o)))


Så då får vi se vad dom hittar, hoppas nu bara inte att det det värsta scenariot, så att det är KOTFÖRSKJUTNING orsakad av tumörer i ryggen... Burrrrr....
Men det är det säkert inte.... ELLER??? :o/:o\:o/


Hur som hälst... vad det nu än är så får jag ju i alla fall reda på det då...
Och det känns ändå skönt att ha fått till det till slut... Men det var ju inte helt enkelt...


Min läkare sa i måndags i förra veckan att jag skulle få en kallelse till MRT med tiden för när jag skulle vara där... i dag hade det alltså gått 1 vecka utan att jag hört något, så då var det bara att sätta igång och "Snirkla" sig fram... :o) Fick så småningom numret direkt till sköterskan som sköter om bokningen av magnetröntgen, och hon grejade alltså en Akut-Tid åt mig...


Jag är otroligt tacksam för hennes hjälp. Annars hade jag fått vänta åtminstånde 4-6 veckor...
Jag Tackar & Bockar.........


Så Nu är det bara att hoppas att man inte får allt för negativa röntgen resultat...

Men det ska nog gå bra :o)


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar