söndag 23 maj 2010

Rakad eller inte Rakad?

Överskriften handlar "inte" om Köns-Hårs beväxning ;o)))



Inte jag!!! ;o)

Utan det handlar om Rakad eller inte rakad på Huvet? ;o)


Jag har ju känt under relativt lång tid (flera år) att jag skulle vilja raka av mig håret, men min kära fru har tidigare "Hotat" att klippa sig drastiskt då även hon, men den tanken har för mig varit främmande, och har därför "kuvat" gått med på att ha håret kvar :o)


Men det vore ju inte så kul om min lilla fru kom hem så här från friseringen :o)



Men nu börjar jag känna att det närmar sig mer och mer den dag när skäggtrimmern och rakhyveln även får gå varma uppe på skallen ;o)




Man ser väl "lite" COOL ut i rakat... eller? ;o)




Ja jag kan faktiskt inte bestämma mig..........
Så jag vill därför ha lite hjälp med bedömningen :o)))


Ska jag RAKA AV MIG BARRET ELLER INTE???



Inte fixad frilla, men ändå hår på huvudet :o)

"Fusk" Rakad Skalle ;o)


"Rakad" Skalle med "lyftning" av Ögonbrynen ;o)))


Så nu är röstningen igång RAKAD ELLER INTE RAKAD???

"DU" kan avgöra!!! ;o) ;o) ;o)

Over and Out ;o)

10 kommentarer:

  1. Jag röstar på att håret stannar kvar på huvvet!

    SvaraRadera
  2. Nej Marie...
    Säg inte så...
    Det vill ju Eva också...
    Men inte jag ;o)

    SvaraRadera
  3. Kör med fuskrakat, då kan du ju variera dej :))

    SvaraRadera
  4. Hej Maud ;o)

    Ja det skulle ju förstås kunna vara ett alternativ ;o))) Eller inte ;o)
    I så fall den sista bilden med "Ögonbrynslyftet" ;o)

    *kram*

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte ändå att det skulle va lite småcoolt med rakat! Lite gangsta' sådär :D

    SvaraRadera
  6. Kanon... Tack Emma ;o)
    en till röst för rakat alltså ;o)

    SvaraRadera
  7. Tja!

    Jag tycker att du alltid kan prova rakat. Jag är själv inget fan till rakat huvud. Men om det känns förjävligt så är det ju bara att låta det växa ut igen. ;) Try it!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej igen Charlotte ;o)

    Tack för ditt stöd till JA sidan för rakning :o) Men har lite svårt att övertyga Eva bara. Men jag får se lite grann hur det utvecklar sig :o)

    *kram*

    SvaraRadera
  9. Men om du skall raka dig, då skall du väl raka dig...? Å inte bara långt där uppe ;-)) Lite konsekvent får du ju vara... ! Annars tycker jag absolut att det skall vara kvar. Faller ju av själv om ett par år ändå...

    SvaraRadera
  10. Tjenare Reine...

    Nu Låter du nästan lite avundsjuk ;o) *Skoja bara* ;o)
    Ja men det är ju bara där uppe jag har något hår :o))) Men men... NU kanske det också åker av ;o)

    SvaraRadera