tisdag 18 maj 2010

*** FAN *** FAN *** FAN ***

Nu fullständigt Exploderade rygghelvete IGEN :(:(:(




Kändes lite mer ömt i ryggen efter att jag låg på rygg i Magnetröntgen i går, och också att jag körde bilen fram & tillbaka från Enköping.


Men tänkte ju att det var ingen fara... Och så idag gav jag mig ut för att stappla omkring lite på gräsmattan för att klippa gräset..... Lovade Eva i går kväll när vi pratade om det att SLUTA direkt om jag kände av ryggen för mycket... Så skulle hon i så fall klippa vidare när hon kommer hem från jobbet...



Slutade jag klippa när ryggen blev trött som efter en 2 dagars lövkrattning på bara 5 av 45 minuters gräsklippning ??????? Nej så klart INTE för det gjorde ju inte så där EXTREMT ont som förrut.... inte medans jag klippte i alla fall.... mitt försvar är att jag inte kände av det "FÖR MYCKET"


MEN NU EFTERÅT???.... Gör det så EXTREMT ont nu???.... JAAAAAAAA...




HUR FAN KAN JAG VARA SÅ DJÄVLA DUM I HUVUDET...


Mitt huvudsakliga problem är inte ryggen... jo det är det ju kanske förståss... Men anledningen till att jag har problem med ryggen är jag nu helt säker på anledningen till...


Och det är att jag är FULLSTÄNDIGT "FUCKAD" I HUVET.... men en förmildrande anledning är att jag också har en väldigt hög smärttröskel... och tänker att ÄHHH DET GÅR... LITE TILL... LITE TILL... och sen... BARA LITE TILL.......................................


Nu är det bara att inta ryggläge igen och andas försiktigt eftersom varje andetag gör ont...
IGEN!!!



Over and Out :(

2 kommentarer:

  1. Så där resonerar nog de flesta av oss..."Funkar en stund till" osv osv osv...Är huvudet dumt får kroppen lida...

    SvaraRadera