söndag 2 maj 2010

*** BÅTMAGASINET *** CORONET ***

Såg nu på eftermiddagen det senaste avsnittet av Båtmagasinet där det handlade väldigt mycket om Coronet... ;o) Tror det var det bästa Båtprogram som jag någonsin sett på TV ;o)





En anledning till det kan ju vara att nästan halva programmet handlade om Coronet av olika modeller och så klart också *** Drottningen i Coronet Familjen *** (Dom sa faktiskt så ;o)




Nämligen CORONET 32 DEEPSEA.... Yeehhhaaaaaaa ;o)))




Länk till Programmet : BÅTMAGASINET TV8 - CORONET SPECIAL




Det var riktigt kul att se. Tror också det är kul att se även för dom som ännu inte hunnit skaffa sig Kungen bland Fritids - Båtar. Och då menar jag förståss CORONET ;o)))




Själv så har jag nog nästan lagt kommande båtsäsong på hyllan :(:(:(
och det beror ju till 100% på mitt pågående Diskbråck. Känns ju inte som någon större vits att ha henne i sjön om vi i alla fall inte kan åka med henne. Och det beror ju på att det ännu bara är jag som manövrerar henne, men ska se till att övriga familjen också kommer klara det under kommande säsonger.




Kommande vecka bli avgörande för vår båtsommars framtid. Har läst en del ang diskbråck på nätet, och 6 månaders konvalesent är inte ovanligt. Och blir det så är det bättre att våran Drottning Pamela ligger tryggt på land. så kan jag fortsätta renoveringen successivt när jag blivit bättre. Tror det får bli så, men det är inte helt bestämt ännu.



Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar