torsdag 29 april 2010

*** VÅR ***

Jag ligger ju på rygg inne i huset (p.g.a min jäkla rygg) och ser bara ut genom fönstren, men det är ändå skönt att se växlingen från tråkigt jäkla regnväder som det var i morse till detta fantastiska väder som det är ute nu.... Riktigt Riktigt mysigt :o)


Hade ju varit mysigt om man kunnat setat under björken så här nu ;o)


Då får man även om man för tillfället (hoppas jag i alla fall) är handikappad lite energi på något konstigt sätt :o)


Jag skulle ju nu vara nere i båtklubben på all ledig tid, och rusta vår vackra ZAMBA för kommande båtsäsong, både vad det gäller putsande och polerande men också med montering av en massa ny utrustning... Ny Kyl... Ny spis... Ny Badbrygga... Nytt Ankarspel... o.s.v...o.s.v...
Men det är kört... helt totalt kört....

Jag "SKA" sitta så här och njuta på sjön igen!!!


Men vi satt faktiskt här hemma i går kväll och pratade om det hela, och tanken att låta henne ligga kvar på land denna säsong kom på tal....... Och då kan JAG säga att jag 42 år 195cm lång och manlig så det räcker och blir över (tror jag i alla fall ;o) Fällde en TÅR.... (Fjolligt jag vet ;o)


så då är frågan... ska man ge upp och lägga sig ner och dö på en gång... eller???.....


Nej FAN hon ska i sjön... så får vi RUSTA & ÅKA med henne sen när min rygg
blivit bra....

Inget går upp imot ett skönt Natt - Dopp i skärgårn ;o)


FÖR DEN SKA BLI BRA..... HELVETES JÄVLA SKIT.... RYGGEN SKA BLI BRA....


Så nu ska jag "HOPPA" (krypa) in i duschen och duscha länge... riktigt varmt och mjuka upp ryggen innan vi äter en GOD middag ;o)








Men man får passa sig när man duschar... man vet aldrig vad som kan hända ;o)))


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar