söndag 18 april 2010

*** SMÄRTA ***

Detta här blir inte ett så långt inlägg.......................

Jag måste bara SKRIKA ur mig HUR DJÄVLA ONT DET GÖR..........FAN...FAN...FAN...





Innan idag har jag känt att det går snart över, snart, snart, för det är så förbannat mycket som hänger över en... Jobbet t,ex. Jag har mycket inbokat, aktiviteter med kunder, Informationer och inte minst sociala besök för att upprätthålla kontakten. Privat så är det ju primärt båten det handlar om, HON ska ju snart i sjön... och jag hade tänkt hinna fixa MASSOR med saker....


Nu kan man sammanfatta mina tankar i en enda mening.... JAG SKITER I ALLT...
(Det stämmer inte riktigt, jag styr upp jobbet med hjälp av andra o,s,v)

Idag har varit den mest smärtsamma djävla dagen i hela mitt liv... (kroppslig egen smärta) Den som inte har haft diskbrock har inte en förbannad djävla aning om vad jag menar... (finns så klart många andra smärtor) MEN när det till och med gör extremt,,, extremt Ont bara av att andas... då är det illa...



Jag MÅSTE få komma till läkaren i morgon, för vidare vård hos ortopeden... eller vad fan som helst... Annars vettefan vad jag gör......




Sen får allting med Jobb... Båt... och alla andra 100 saker som man hade inplanerat vänta tills detta gått över.... Om skiten överhuvudtaget Någonsin går över...


Men det gör det... det vet jag...

TÄNK POSITIVT... TÄNK POSITIVT... TÄNK POSITIVT... TÄNK POSITIVT... TÄNK POSITIVT... TÄNK POSITIVT... TÄNK POSITIVT... ;o)))


(men jag gillar katter ;o)


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar