torsdag 15 april 2010

*** Uppmuntran *** ;o)

Måste bara vara lite pessimistisk först trots rubriken ;o)

Nu när man är inne på 4:e dagen i ryggläge på grund av ryggen, så borde det ju börja ge sig tycker man, men igår eftermiddag kände jag att jag ville fraischa upp mig lite :o) Rakade mig, och duschade, men kände då att det gick sönder rejält i ryggen igen..... Så det skulle jag inte ha gjort... Nu är jag återigen ett jäkla kolli, och tyvärr precis lika dålig om inte till och med värre än för ett halvår sedan när jag hade ryggpaj senast :(((

Jag tycker själv att det känns & låter lite löjligt med att ha "lite" ont i ryggen, men man stapplar omkring som en 110 åring när man går, och har man setat/legat någonstans och försöker resa sig så gör det så förbannat jävla ont, och ibland så kommer nerverna i ryggen riktigt i kläm och då är det precis som om nerbanarorna i kroppen släcker hjärnan på något sätt, för då rasar man bara ihop på golvet i en jäkla stökhög med äckligt stor smärta.......... Burr... kan inte rekommenderas till någon....


Men nog om detta för stunden :o)))

Min ena dotter Charlotte skickade över dessa två filmklipp för att muntra upp mig lite :o)

Och det gjorde dom, muntrade upp alltså :o))) Riktigt gulliga och mysiga :o)

Skam den som ger sig ;o) Det kanske blir godare nästa gång eller nästa gång eller nästa gång .......................... ;o)))




När man är så här liten är nästan ALLT roligt när man är på ett så strålande humör ;o)))




Tack för klippen Charlotte :o)



Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Skit det där med ryggen. Du får börja göra som jag. Ta cykeln i stället får att gå (när du börjar bli människa igen). Det sliter inget på ryggen. Å se till att man alltid har det varmt i korsryggen.

    SvaraRadera
  2. Tjenare Reine.

    Ja det där med cykel kanske inte är så dumt.
    Ska faktiskt prova det, men får nog vänta tills man inte grinar längre när man ska ta sig upp. :o) (ibland gör det ju faktiskt så jävla ont) men men, Thats lifé :o)

    //Magnus

    SvaraRadera