onsdag 7 april 2010

*** FÖDELSEDAG ***

Vilket jäkla påfund............................................


Skojar bara ;o))) Det är faktiskt lite kul att fylla år :o)

Men man börjar känna sig lite mossig, och det är inte för att jag fyller 42, utan för att jag i princip glömt bort att jag skulle fylla år :o) """Förr för länge länge sen innan det fanns bilar på gatorna.... """ Nejdå men i alla fall 10 år tillbaka så var det ju lite kul med födelsedag, men numera så passerar det ju nästan obemärkt som jag känner själv alltså. men det kanske är skallens egna försvars mekanism att försöka trolla bort att man blivit YTTERLIGARE ett år äldre :o)


När man själv var i 20 års åldern tänkte jag när någon fyllde t ex 42, att det nästan var synd om honom/henne som snart skulle DÖ :o) men numera när jag själv har nått till den åldern, och ibland känner efter, så känner jag mig helt ärligt inte en dag äldre än 25 ;o)))


OK det kanske är en liten överdrift, men förbanne mig och till 100% säkerhet i alla fall inte äldre än 27 ;o)))


Vill också passa på att tacka för alla Grattis jag fått via telefon, sms & Facebook :o)
***** Tackar & Bockar *****

Är ju tvungen att lägga in en liten skojfilm också ;o)
Alla kanske inte tycker den är rolig... men jag älskar den ;o)))
Har nog lite "Rörmokar" humor som sitter kvar ;o)))




Hoppas DU också uppskattade den ;o)))


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar