måndag 1 februari 2010

*** BEACH 2010 *** No.6

Ja ha då har man "överlevt" 3 veckor i sitt nya liv :o)

Som jag skrivit tidigare så har allt gott bra, och gör så fortfarande :o) Jag har verkligen kommit in i det. Att röra på sig har jag egentligen alltid gillat, i kväll t ex blev det en rask promenad i området vid tennishallen medans Tommy tränade och i går var först Eva och jag ute och promenerade 1 timme i det soliga fina vintervädret, sen framåt halvfyra drog jag iväg med stavarna och Power walkade i 1 timme & 20 minuter till, sen hem och duscha och laga middag tills Eva kom hem från sitt workout pass.

Ja dom här "Snubbarna" är väl riktigt riktigt FETA,
men kan vara bra att se
Så man blir avskräckt och "håller i" det nya livet ;o)


Och då kommer vi till nästa grej med det här att tappa vikt som man inte behöver :o) alltså att äta rätt ;o) och inte bara det, utan också att äta "rimliga" portioner :o) men även det går väldigt bra. Från början när jag drog igång med BEACH 2010 så var det jobbigaste just att bara lägga på hälften så mycket mat, och av det väldigt lite pasta, potatis, ris eller vad man nu har till.

Men nu mera är jag faktiskt helt inne i det :o) Jag äter dessutom väldigt mycket saktare och njuter på det sättet ändå av maten lika lång tid som förrut ;o)

Nu till morgonens "Invägning" ;o) Idag visade vågen inte riktigt lika mycket ner som tidigare, men ändå 1,3 kg mindre, så ett "litet" Yipppiiieeee får jag ändå kosta på mig ;o)
Jag har nu alltså på de 3 veckor jag hållit på hitintills gått ner 6,4 kg :o) Yippiieee igen ;o)

"Hjälp" Video om vad man ska tänka på om man vill börja ett "sundare liv"



Och jag fortsätter så klart, veckan som gick drog det igång med kvällsaktiviteter med kunder igen, och så fortsätter det nu så klart också framöver, men jag tänker på vad jag äter, och dricker även om jag är ute med kunder rimliga mängder. Har ju som jag skrev för några dagar sen dessutom märkt att jag tål betydligt mindre mängd alkohol nu, och det är ju kanon ;o)

GALNINGAR på Skoter ;o)



Och även om jag är på resa med kunder så kommer jag ändå röra på mig, Nu i veckan så kommer jag bl,a tillbringa en heldag på Fjället med skoter. Det kanske en del av er som läser inte tror är jobbigt :o) Men kan säga så här, det är "skitjobbigt" ;o) i alla fall om man åker lite aktivt och gasar :o) och det kommer man behöva med det gäng jag åker med nu i veckan, dom är riktiga "GAS Galningar" allihopa ;o) men väldigt trevliga och sjysta så klart :o) men man kommer ändå behöva gasa rejält för att hänga med.

Ändå Värre GALNINGAR på skoter ;o)))



Das vas ales for now :o)

Skriv gärna någon kul kommentar :o)

(Om man skriver kommentar och programmet säger att det inte gick, klicka då bara på "skicka kommentar" igen så går det)

2 kommentarer:

  1. Du är så JÄKLA duktig. Håll i det här nu!!!
    Själv har jag kört ett 90 min spinningpass ikväll. Jag höll på att kräkas :)

    SvaraRadera
  2. Hej Maud ;o)))

    Ja jag håller i ;o) Jag är så jäklamotiverad så det är bara att åka, men nu drar jag ju upp med kunder till Björnriket, så då blir det ju en "heldel" SPRIT förståss ;o) men tar igen det sen.

    Du är också djävulskt duktig som orkar träna så mycket hela tiden.

    För mig blev det ingen spinning ;o) men ialla fall 1 Timme & 40 minuters hårt tempo med stavarna :o) Jag menar alltså "gång" med "stavarna" ;o)

    *kram*

    SvaraRadera