onsdag 17 februari 2010

*** Hjälp MIG *** :(

Fan!!! Hjälp mig NÅGON!!! :(

Jag mår så jävla visset :(
Och i morgon har jag en Ålands resa med kunder att Rodda :(

Är ju inte direkt så man ringer runt till 15 pers och säger att jag är sjuk, vi ställer in resan!!!
Utan det är bara att köra på, Dopa sig med Rohypnol eller liknande :o)

Kanske inte just det preparatet, men Ipren lär det ju bli i alla fall :o)
Säkert en och annan alkohol haltig dryck också så man överlever ;o)

Men hade jag nu ett "vanligt" jobb så kunde man ju vara "sjuk", men tyvärr så har jag inte ett sådant jobb.

Jag trivs väldigt bra 9 av 10 med mitt arbete, men inte när man kvällen innan en kundresa känner sig mer död än levande... men det är i alla fall "bra" kunder som är med...

Både Stina, Bettan, Mia, Sofie, Anna, Josefine, Ulla, Tina, Cattis, Annsofie & "HOTTA Sara" hänger på ;o)))))
Självklart är det inte så :o) min bransch består ju av 90% Män, så är det även på denna resa :o) Men jag känner mig själv, när det gäller så står man på tå, och ingen kommer märka ett skvatt av att man egentligen mår piss och skulle behöva ligga hemma och kurera sig.

Over and Out ;o)

4 kommentarer:

  1. Nästa gång Stina, Bettan, Mia, Sofie, Anna, Ulla, Tina, Annsofie och Sara (vart tog Busty Bus vägen ??) Hänger på, så kan du väl ringa mig. Då får man ju lite träning utan att röra sig (hjärtklappning)

    SvaraRadera
  2. Tjenare Reine :o)

    Va kul att du är på igen.

    Ja visst du kan hänga på, men inte i morgon, delar inte gärna med mig av sällskapet :o)
    Är ju inte varje dag man har en 12:Kant ;o)

    SvaraRadera
  3. En kvart i hytten med dom brudarna, och du förbränner nog mer kcal än 3 timmars powerwalk :)))

    SvaraRadera
  4. Hej Maud ;o)

    Du har nog rätt gällande förbränningen.
    Men jag orkar nog i alla fall 30 min ;o)))
    men kanske bara en kvart 2:a 3:e & 4:e gången ;o)))

    SvaraRadera