lördag 6 februari 2010

*** Hemma Igen *** Skönt :o)

Ja då har man gjort årets första skidresa med kunder för i år :o)



Ett riktigt kanongäng, Vi har haft väldigt kul, med mycket garv & skoj. Så har vi också ätit och druckit gott, alltihopa kan sammanfattas med ett ord, "Förbannat bra" :o) Delade färd upp & ner och även stuga med Tommy, Pipen & Acke, 3 st kanonlirare, (jäkligt bra grabbar de övriga 10 också ;o)

Pernilla Wiberg
Att sen Utförsåkar landslaget på damsidan med Pernilla Wiberg i spettsen också var i Björnrike gjorde ju inte saken sämre, vi hängde med dom på kvällarna, eller kanske inte föresten ;o) men vi såg dom i alla fall forsa utför i backarna :o)

Pernilla in Action

Färden till Björnrike tar ju ca 6 timmar enkel resa, (tog oss 5 :o) men med dessa jäkligt roliga killar i bilen så går tiden förbannat fort :o)

Efter en resa med kunder är det i alla fall väldigt skönt att komma hem till Familjens lugna vrå :o) Kvällen kommer avlöpa i form av en god middag, och sen sova i soffan framför melodifestivalen ;o)

Inte jag på bilden, men kan bli något liknande ;o)
I morgon är det full fart igen Tommy (min son) fyller 16, så släkten kommer och uppvaktar, och så blir det så klart kaffe & Tårta :o)

Tror jag ska ta mig ut på 1 timmes stavrunda nu, och förbränna lite av det man hällt i sig dom senaste dagarna :o) Blev ju en hel del dryck, även om jag tog det väldigt lugnt, så blir det ändå väldigt många "Onödiga" kalorier när man slår ihop det.

Så se upp på gångvägarna NU kommer jag ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar