onsdag 14 juli 2010

Så Jäkla SKÖNT

Ja det är det verkligen SÅ FÖRBANNAT SKÖNT att vara ledig ;o))))))))
Vet inte riktigt vad det är... Men jag njuter, och trivs så oerhört bra... Jag är så fantastiskt avstressad redan efter bara 2 semester dagar och mår som en Prins ;o)))


Jag har ju heller inte legat på rygg och "Jäst" utan har hållit på och grejat med lite allt möjligt... T ex så har Tommy och jag meckat ordning på hans moppe som behövde lite underhåll, och nu är den riktigt fin, och går som "SATAN" rent ut sagt ;o))) Men den är helt orginal & otrimmad.

Vi bytte bl a batteri på den, så nu funkar elstarten igen, och gjorde en hel del annat småfix, oljebyte o,s,v Så nu är den färdig för att ev. säljas... Så kom gärna med ett bud om ni är intresserade... Kommer lägga ut den för 6.900 :- men då ingår även hjälm & godkänt ABUS lås med kätting som bara det kostar 1.500 :-




Jag har även hållit på med bilvård... tvättat av bilarna grundligt, och ska även lägga lite vax på dom... känns egentligen inte som det behövs, kör ju med NANO Tvättmedel... Det blir så ruggigt bra... Men lite vax skadar nog inte ändå ;o)



Sen i går när vi funderade på vad vi skulle äta på kvällen, så kläckte ju jag den "lysande" idéen att plocka fram ett paket Kräftor ur frysen att njuta av... Så det gjorde vi...

Och till det gjorde jag en skaldjurspaj med Kräftstjärtar i lag och även en burk krabbsticks... och så lite färsk dill från Trädgårds-Landet... Blev riktigt riktigt GOTT.... MMM...mmm...MMM...mmm...MMM...mmm ;o)))



Nej nu ska jag fara iväg och handla lite, och sen ner och "Raka Barret". Sen hem igen och fortsätta njuta av SEMESTERN..... Yiiiihhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa ;o)))


Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Fan va fuskigt! Tjuvstart med kräftor nu ju ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Emma ;o)

    Japp... Det var riktigt GOTT ;o)))
    Hade ett paket kvar sen förra året...
    Den söta goda sältan i kräftan är det inte mycket som slår ;o)
    Så nu får man snart börja köpa på sig nya kräftor inför årets säsong ;o)

    SvaraRadera