onsdag 14 juli 2010

Fortsatt Njutning ;o)

Som jag skrev tidigare idag så skulle barret ryka.....

Och det gjorde det.....

Så skönt med "lite" hår nu när det är varmt... ;o)
Även om jag bara ansade det lite ;o)))




Sen var det dags att klippa gräset... eller "Greenen" rättare sagt... Utan att skryta så har vi en jäkligt fin gräsmatta ;o) Men det ligger lite jobb bakom också i form av näring, bevattning & klippning i rätt intervall och i rätt längd....



Efter att dragit runt med klipparen en timme drog Eva & jag ut på en cykel tur som blev en timme, runt halva Bålsta, Så jäkla skönt att röra lite på sig, och också bra med tanke på de kalorier som inmundigas i form av mat och dryck när man har semester.... och så klart så även i dag ;o)))


Efter vår Cykeltur satte vi oss på altanen, och jag passa förstås på att släcka TÖRSTEN med ett par pilsner ;o)))


Så nu är det läge att "skutta" in i en sval dusch, och sen laga middag... I kväll blir det grillat i form av köttfärs-rullar på grillspett (de vi fick av dig Maud... GRYMT BRA) till det blir det blandade tillbehör, och även en Lallerstedt sås jag köpte... Äpple & Curry.... Jätte god...


Börjar bli lite småsugen... Så nu TAJM för DUSCH.... ;o)))


Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Åhh vad härligt det låter! Själv jobbar man en vecka till... Men det är på ett sätt skönt, för när semestern börjar... Då vet man att det är jäkligt nära tillden stora dagen... :/

    Å fin i håret blev du också! =)

    Vad kul att ni testade Äpple & Curry såsen... Den har jag varit och fingrat på några gånger, men aldrig kommit på vad jag ska ha den till. Men den var god eller? Passade den till nöt?

    Ha det så bra på er semester nu då... Hrmpf!

    // Cathy

    SvaraRadera
  2. Hej Cathrine ;o)

    Ja men en vecka går fort :o)
    Sen är det ju som sagt "bara" den stora dagen...
    men efter det kommer det "stora" lugnet över att allt är avklarat och att det gick bra... Förhoppningsvis i alla fall ;o)))

    Ja Äpple & Curry såsen är kanon... Den kan jag varmt rekommendera... Den tror jag passar till nästan "allt" faktiskt...

    Ha det så bra på din sista jobb veckan nu du också ;o) Ska tänka på hur jobbigt ni/du har det, och njuta extra mycket av att vara ledig ;o)

    *kram* Magnus

    SvaraRadera