lördag 3 juli 2010

No More Rådjur

Så... Nu är det fixat ;o)


Min Rådjursskrämma alltså....

Så nu vore det fan rent ut sagt om rådjuren vill fortsätta äta ur vårt jordgubbsland ;o)

Och för den delen tror jag heller inte skatorna uppskattar min nya DJUR - Skrämma ;o)



Rådjurs/Fågel - Skrämma


Ursprungligen hade vi den på förra båten för att hålla fåglar borta så dom inte satte sig och krämade ur sig på kapellet, som dom annars gärna gör, men på nya båten nu har jag en UV sitter, och den är Fåglarna livrädda för :o) Därför hade jag denna "Skrämma" hemma i garaget.


Hoppas jag slipper den här kaxige herren i jordgubbslandet i fortsättningen ;o)



Och det visar sig att den hitintills funkar utmärkt... Har kommit en massa nya Jordgubbar nu, som är härligt goda, och som får mogna ifred utan att bli uppätna av objudna gäster ;o)






Skrämman heter alltså Måspropeller och finns att köpa i båt tillbehörs butiker bl,a Erlandssons-Brygga

Over and Out ;o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar