lördag 3 juli 2010

Ny Designe på Grillen


Köpte ju en ny WEBER grill för några veckor sedan som jag skrev om förrut...



Och nu har jag "Fulländat" den ;o)



Kapade till en skiva av Nåtad TEAK - Plywood som jag sen lackat med Båt - Lack i 4 lager, och nu är den monterad uppe på den förra skivan som var i plast...





Och om jag får säga det själv, så blev det Jäkligt bra ;o)




Visst ser den bättre ut nu än förrut ;o)


Dessutom finns det bara en enda av den ;o) Och det gillar jag ;o)


I övrigt måste jag säga att Grillen som sådan verkligen lever upp till mina förväntningar...


Den är Riktigt Grymt bra....


Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Vart nästan lite båtkänsla över den :)

    SvaraRadera
  2. Ja Precis ;o)

    Men det blev jäkligt snyggt IRL ;o)

    *kram*

    SvaraRadera