måndag 26 juli 2010

En Vanlig Dag på Semester

Semestern fortskrider så sakteliga och det är himla skönt.... Inte att den fortskrider förstås utan att det går så sakteliga ;o)



Jag har ju nu avverkat 2 veckor av min semester... :( Men har fortfarande 3 veckor kvar ;o)



Har nu precis varit ute och kapat gräset lite... Det är riktigt fint nu efter det regn som har varit under några dygn... Jag vattnade ju en hel del förrut, men det blir ju ändå bara piss-skvättar jämfört med i hållande 2 dygns regn... Så nu jäklar har det blivit fart på det :o)






Tänkte nu ta mig ut i garaget och jobba en stund med mitt hobbyprojekt "Fågelholks" byggandet. Det börjar ta sig rätt så bra... Men är mycket fixande kvar ändå :o)








Senare på eftermiddagen kommer Hasse & Cathrine förbi efter att ha varit ute och stämt av det sista med Krägga herrgård ang deras Bröllop som går av stapeln där på Lördag... Det ska bli lite kul... Ska hålla ett riktigt långt... Jobbigt & Förnedrande tal till dom i egenskap av "plast" Farsa & svärfar ;o) Nejdå... Jag ska vara relativt snäll... Men lite ska dom få svettas ;o)







Till middag i kväll blir det Kräftor igen ;o) Fan va GOTT ;o)





Nej nu snabbt ut i garaget och holka lite Fågel-Hus ;o)




Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Mesholkar ? Ser att hålet är relativt litet.. Kräftor i Juli, skinka i Augusti osv. osv ? ;-))

    SvaraRadera
  2. Så små så dom är "mesiga" är dom väl ändå inte!
    HaHaHa... :o) Jo dom är till Blåmesar...
    Har ett par som kommer varje år...
    Men tänkte dom skulle få en ny holk nu.
    Sen kanske det dyker upp några fler också :o)
    Och kräftor i Juli är väldigt gott....
    Det är rättare sagt "alltid" gott :o)

    SvaraRadera