onsdag 28 juli 2010

Holk projektet KLART!

Jaha.... Då var Fågelholkarna färdiga då! ;o)

Tycker nog själv att dom blev rättså bra :o)

Här kommer nu en liten Bild kavalkad med Fågelholksbilder....



Start... Holk Tillverkningen påbörjad :o)



Och så här blev dom till slut :o)















Här sitter dom nu på plats monterade och klara!



Var ju så klart även tvungen att Signera holkarna på baksidan ;o)

Nästa vår har vi förhoppningsvis lite nya fågelgäster ;o)


Vad ska jag nu göra!!! ;o)
Jo först nu ska jag ut och måla lite på verkstadsdörrens innsida.
Och då blir det förmodligen väldigt varmt!
Så då måste jag nog dricka en "Kall - ÖL"
I Övrigt måste jag ju också komma i håg att slappa och ha det bra!
;o) ;o) ;o) ;o) ;o)
Jag Älskar att ha Semester!
Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Mycket imponerande Magnus! Hade du varit singel så hade det varit ett bra sätt att skaffa brudar på haha :D

    SvaraRadera
  2. Tack Emma :o)

    Men vadå föresten!!! Är inte jag singel?
    Nej det är jag ju inte nej ;o)

    SvaraRadera