lördag 5 juni 2010

*** Back To Bussines *** ;o)))


Nu har jag jobbar min första vecka på 2 månader :o)

Man skulle ju kunna tro att det är skönt att gå hemma & slappa, och därför vara väldigt tråkigt när man ska tillbaka och jobba... Men kan bara säga så här... FY FAN va skönt att vara igång igen.... Yippiiiieeeeee ;o)))

På slutet blev jag ju bättre och bättre "nästan" hela tiden, och Magnetröntgen visade också att det var Diskbråck x 2 (varför nöja sig med ett när man kan safta på och köra dubbelt ;o) Men röntgen visade också att dom nästan är inne igen, men buktar fortfarande ut en del, men inte så mycket att dom längre klämmer på nerverna... Och det är befriande kan jag säga... :o)

Nu har jag varit hos sjukgymnast/Stefan igen och fått ett träningsprogram jag ska köra i 3 veckor, och sen tillbaka till honom igen, för mer rehab träning med maskiner... Han känns jäkligt duktig, och jag litar verkligen på honom.

Och under tiden nu kör jag på, men tänker mig för, och framför allt så spänner jag mage & rygg när jag rör mig, lyfter o,s,v...o,s,v.....

Så nu är jag jäkligt glad att det inte var Kot förskjutning beroende på t,ex skelett cancer som det hade kunnat vara, och jag slapp ju också operera diskbråcket med den osäkra utgång som det bevisligen är....

En liten rolig film ;o)

Happy Finish - Click here for funny video clips

Så allt kan sammanfattas med ett enda uttryck YIIPPPPIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE...
OCH JAG SKA FANIMEJ ALDRIG HA TILLBAKS DET IGEN HELLER.....
TRÄNA...TRÄNA...TRÄNA...TRÄNA...TRÄNA...TRÄNA ;o))) Så ska det hålla.... ;o)

Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar